Gratis quiz op AudioTour

Het nostalgische Museum van de 20e Eeuw heeft nu een interactieve quiz op de audiotour. Leuk en leerzaam om samen met het gezin of vrienden te doen tijdens een tocht door het museum in de voormalige gevangenis bij de haven van Hoorn. Ook tijdens de vakantie een mooi uitje.

Audiotour

Op de audiotour hoor je een quizvraag die je met de knoppen A, B en C kunt beantwoorden. Direct krijg je te horen of je antwoord goed was of niet, en wat danhet juiste antwoord is. Aan het eind van de museumtour kan iedereen zijn of haar score vernemen. Wie is de slimste bij jullie thuis of in de familie? Behalve de quizvragen geeft de gratis audiotour ook veel informatie over wat je ziet in het breed opgezette museum. Bij de huiskamers en winkeltjes van vroeger, bij de collectie oude computers, radio’s en veel meer.

kwis kwis