Shuttlebus museum

Bel de bus op 06 – 47770939 om een rit te regelen.

Het Museum van de 20e Eeuw heeft sinds kort een elektrisch shuttlebusje waarmee we bezoekers van parkeerterreinen en NS-station naar het museum op het Oostereiland kunnen brengen. We rijden in deze opstartfase nog geen vaste route of dienstregeling. Maar als u van onze diensten gebruik wilt maken kunt u wel een mail sturen naar info@museumhoorn.nl en aangeven wanneer u en waar u wilt worden opgehaald. We proberen u dan te helpen.

Deze service is tijdelijk gratis en vooral bestemd voor mensen die slecht ter been zijn of als het heel slecht weer is. Informatie over routes en dienstregeling volgen medio augustus.

Beschikt u over een Invalidenparkeerkaart? Dan kunt u parkeren op 1 van de 4 Invalidenparkeerplekken direct na de brug. Bent u zeer slecht ter been of is het heel slecht weer? Laat uw passagiers dan eerst aan de achterzijde van het complex uitstappen, ze staan dan met enkele meters in de gang van het museum.

museum shuttle bus1 museum shuttle bus1