Extra vrijwilligers welkom

Museum draait als vanouds

HOORN – Het Museum van de 20e Eeuw draait weer prima. Na een sluiting van vele maanden kon het begin juni weer open en ontvangt men dagelijks weer enthousiaste bezoekers. Daarom kan het museum op enkele afdelingen weer extra hulp gebruiken. Wil je als vrijwillig(st)er werken binnen een leuk team, dan kun je nu contact opnemen.

Bij de entree van het museum is versterking welkom. Je ontvangt bezoekers, regelt de entree en verkoopt items uit de nostalgische MuseumShop. Maar als je horecawerk leuk vindt, kun je ook aan de slag in de Koffiehoek waar je diverse koffie en thee schenkt met soms een gebakje of broodje erbij.

Verschillende functies

Vind je het schrijven van teksten leuk, doe je graag onderzoek, houd je van de recente historie? Dan kan je misschien wel meehelpen met de voorbereidingen van tentoonstellingen of nieuwe opstellingen. En als je het leuk vindt om kinderen te ontvangen en te begeleiden, dan is er ook plek bij de Educatieve Dienst.

Voor alle functies geldt: Leeftijd niet belangrijk, enthousiasme en betrokkenheid wel. Minimale beschikbaarheid is 1 dag of 2 dagdelen per week.

Je kunt je aanmelden middels een mailtje naar info@museumhoorn.nl Dan nodigen we je uit voor een gesprek. Eerst meer weten? Bel dan naar 0229-214001 en vraag naar Wim van de Water.

jjk jjk