Nieuw boek over de Jaren 80

De jaren 80 | Doemdenkers en positivo’s

De jaren 80 | Doemdenkers en positivo’s is een nieuw boek van Ad Rooms en is vanaf heden in onze MuseumShop te koop voor slechts € 19,95. Een leuk kado voor iemand die in die tijd is geboren of opgroeide.

De jaren 80. Werkloosheid, stakingen en protest tegen bijvoorbeeld de plaatsing van kruisraketten, maar ook economische bloei, de val van de Muur en het winnen van het EK Voetbal. Roerige jaren.

De jaren 80. Doemdenkers en positivo’s is dan ook zowel een beeldbiografie van een bewogen decennium als een feest der herkenning voor iedereen die de jaren bewust heeft meegemaakt – of je nu kind, tiener of volwassene was.

Haal het boek in onze MuseumShop (alle dagen van de week open) of bestel via onze webshop:

De-Jaren-80_3D_SMALL_image De-Jaren-80_3D_SMALL_image
2mannen 2mannen