Fundraising Westfries Museum succes

ingevoerd op 11-11-2016

De teller op www.voordekunst.nl/wfm staat nog niet op 100%, maar dankzij de opbrengst van de snertmaaltijdactie van de Rotaryclub Hoorn van gisteren en de toezeggingen die er die avond door particulieren nog eens extra zijn gedaan, is het streefbedrag van € 72.000,-gehaald. Een geweldig resultaat! En dat met nog vijf dagen te gaan.

Tel je daar het geld bij op dat het Westfries Museum zelf in de restauratie steekt (€ 28.000,-), dan is het nu zeker dat alle vijf in Oekraïne teruggevonden schilderijen kunnen worden gerestaureerd!

We hopen van harte dat het aantal donaties nog zal toenemen. Er missen immers nog steeds 19 schilderijen. Kunstroofexpert Arthur Brand is er van overtuigd dat ook die, of een deel daarvan, teruggevonden gaan worden. Die zullen ook niet in al te beste staat zijn. En dus is het goed om alvast wat geld achter de hand te hebben voor de restauratie van die kunstwerken.

We zijn heel dankbaar en blij met zoveel mooie acties en donaties. Dankzij u is deze crowdfunding gelukt!

Aanstaande maandag zullen wij het definitieve eindbedrag bekend maken. Met u als donateur zal ook snel contact worden opgenomen om de eventuele tegenprestaties te bespreken.

westfries museum westfries museum